jasmine8jb

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Jasmine - 17 mars 2013 23:06

Idag har jag sett på lite film( breaking dawn part 2 och en blomma i Afrikas öken) båda toppen filmer. Till middag åt jag taco och till efterrätt har jag ätit äppelpaj med vaniljsås. I veckan har jag ätit väldigt mycket utländsk mat kinesisk, italiensk, thai mat och mexikansk mat. Varför jag bloggar mycket om mat är för att jag inte kommer på något bättre som samtidigt kan vara intressant. Jag försöker inspirera till att äta bra och god mat, och även till att prova på "nya saker". För ibland kan man tycka att det är läskigt eller slöseri med tid, för det är inte säkert att maten blir som man tänkt sig eller god alls. Men även att mat kan vara simpelt (lätt att göra) gott och prydligt. Så prova på experimentera för det är nog värt det i slutänden. "Man lär sig av sina misstag" så om det går fel kom på vad och gör om det rätt...

Presentation


Hej jag heter Jasmine och är en glad tjej som älskar att stå på scen. Jag sjunger och dansar och har gjort det i hela mitt liv. Jag gillar skolan och har bra betyg men ändå vill jag satsa på något större. Ni får säga vad ni vill om mig men jag är bara mig

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

home

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards